torstai 19. tammikuuta 2012

... Trip To Your Heart



Minulla kun ei ole juuri nyt oikeastaan mitään sen ihmeellisempää täällä tapahtunutkaan, kuin että äitini lupasi hevosistamme ratsuja yhtälailla kuin ravureita, joten enemmän tulette näkemään minut siis ratsailla kuin kärryjen päällä jököttämässä jatkossa - ei sen puoleen, enhän ole kärryillä istunutkaan viimeiseen kahteen vuoteen ollenkaan muistaakseni.

Lisäksi olen nyt kipeä, joten en edes koulussa "päässyt" käymään. Lisäksi tänään olisi ollut (tai siis alkaisi puolen tunnin päästä) valinnaisen liikunnan kanssa laskettelua/pulkkamäkeilyä, mutta epäilen sen jäävän väliin kun tässä nyt kuumeen kourissa ollaan. Toivotaan että ensi viikolla ollaan jo kunnossa! =)


Vuodelta 2009.
Turpailua samaiselta vuodelta


 Ja sitten, koska minulla ei mitään tähdellisempää asiaa ole, ajattelin kertoa vielä hieman Förstin taustoja. :) Tällä hetkellähän se on ehkä hevosistamme rakkain minulle.

Försti saapui meille ööm.. Olisikohan ollut joskus kesää 2009? :'DD En edes tarkalleen sitä muista, mutta kyllä se tuossa on ainakin vuodesta 2009 ollut. Omistaja varmaan laittaisi teuraaksi, kun ei koe mitään hyötyä olevan hevosesta enää, mutta minulle se on kultaakin tärkeämpi. Jännä kuvitella asiaa sen suhteen, että onhan minulla ollut oma hevonen koko ikäni, elämän hevosiahan ei kahta oikeastaan voi olla... Mutta minulla on, Zinnia v.h. Stalletje (†) & Komförst Hackstabl. En tiedä mikä se on, joka niin kovin viehättää. Ehkä olemus, ulkonäkö ja luonne? :'DD Veikkaampa noita kolmea, aluksi ihastuin ulkonäköön, sitten olemukseen ja lopulta olin myyty luonteenkin puolesta.


Ravuria leikkimässä

Hevosestahan ei ravuria tullut, tai tuli, mutta vauhtia ei löytynyt 17,2 enempää. Lämminveriselle aika on huono ja huippukunnossaan ollessa hevonen meni kovin jumiin - löydettiinpä uusi käyttötarkoitus ja tehnyt hommansa hyvin. Seurahevoseksi siis, energiaa on kuin varsalla ja kaikenlisäksi herra on auktoriteettinen muita kohtaan ja pitää oripojan hyvin aisoissa! Mutta kuten sanoin, luonteeseenhan tässä suurimmin rakastuin, enkä enää näe ollenkaan sen ulkonäköä tms. - ainoastaan luonteen. ♥ Sopivasti se on sähäkkä, muttei luule olevansa ihmistä korkeammalla.



Ja nyt, kun herra on saanut varhaiseläkkeitään vietellä jonkin aikaa, olisi ratsutus tarkoitus aloittaa. (; Joten, nähdään seuraavaksi varmaan sitten ratsastuspostailun parissa!


                                              

2 kommenttia:

  1. Wau! Tykkään sun blogista, kun tekstit on pitkiä ja kuvat.. Ne on niin hienoja :) Ulkoasu on upea! Mikä kamera sulla on? Putki/putket? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla on Nikon D60 & Sigma 70-200/2.8 + Sigma 50/1.4 :) Kiitos.

      Poista