maanantai 29. helmikuuta 2016

Uusi ulkoasu!

Tääkin on jo ihan supervanhaa asiaa, mitä tässä tavallaan päivitellään. Viimeinen vuosi kolmoistutkintoa on käynnissä ja mulla olisi enää edessä tämä lukuloma, työssäoppiminen, muutama viikko opistolla, kesäloma + lukiojakso kesälomaa, koska olenhan mä raatanut niin ahkerasti viimeset kaks vuotta ja tarvitsen aikaa, että selviytyisin jotenkin kunnialla fysiikan kirjotuksista läpi.. No, olisi mulla siellä vielä enkkun korotus ja matikkakin, mutta ne on paljon helpompia yleensäkin mulle. Sen jälkeen palaillaan hetkeksi vielä opistolle kunnes sanotaan sitten lopullisesti adjöö ja ehkä kiitetäänkin näistä mahtavista vuosista ja niistä kaikista hetkistä, mitä on koettu.

Koitan nyt siis vihdoin aktivoitua tässä blogin päivityksessä. En tiedä minkä inspiraation sain ja kuinka kauan tää tämmönen kestää, mutta yrittänyttä ei laiteta. Näitä postauksia on kuitenkin ihan hauska lukea jälkikäteen ja miettiä niitä hyviä ja huonoja hetkiä - oppia menneisyydestä. Toivottavasti jollain muullakin on hauskaa, tai jotain, näitä lukiessa.

Lisäksi nyt viikonlopun aktiivisesti tallilla puuhanneena voin todeta, että muistin taas mitä mä oikeesti rakastan tehdä ja mitä en. Nimittäin hevoset on ne mun elämäni juttu ja koulunkäynti ei sitten vissiin niinkään. Senhän näkee jo siitäkin, että ajettiin abiristeilyä edeltävänä päivänä meille tallille Ypäjältä ja Veera, Riina ja minä heppailtiin oikein huolella. Teen jokaisesta hevosesta oman postauksen ja niistä, joista on enemmän kuvia niin saa vähän äänestellä suosikkia! :)







Ja sain aikaiseksi uuden vähän tummemman ja talvisemman outfitin blogille. Mitäs tykkäätte?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti