perjantai 3. tammikuuta 2014

Banneri kertaa kaksi

Vaikka blogin puolella on ollut hiljaisempaa, minä en todellakaan ole ollut hiljaa! Olen ehtinyt yhdessä äidin ja isäpuoleni kanssa pistämään poikia melkeinpä joka päivä kärryjen eteen sekä tehnyt jonkin verran hommia koneellakin. Koulukirjoihinkin olen jopa koskenut, huikeaa!

Mitä noihin heppoihin tulee ajo-ominaisuuksiltaan, niin Hotikka on kyllä niin patalaiska ja Tirriäinen (Jotuuri) puolestansa voisi lahjoittaa osan energiastaan vanhemmalle yksilölle.
Hotikan kanssa ei ole kiire minnekkään, mutta kyllä se silti ihan kohtuudella parin alkukankeuden jälkeen lähtee menemään ja menee loppuun asti. Ei oikein ole sisäistänyt (vai eikö vain välitä...) kaikkia käskyjä edetä - pysähtyvät sen sijaan oikein hyvin! Oikeastaan aika neutraali ja järkevä tapaus, pakko myöntää. ;) Jotuuri sen sijaan noh... Heti lähdössä tulee kiire, jos pitää kääntyä volttilähdön tapaisesti on herra suoristauduttuaan jo melkeinpä ravilla ja juoksujalkaa tuo menee melkein talliin asti, jos vaan tohtisi päästää. Todella herkkä, mutta vaikuttaa ihan menijältä ja sopivasti luonnetta ainakin löytyy. Se on vähän sen oloinen, että kyhää kokoajan jotain ja itse pidän hölkkää ratkaisuna tähän. Silloin se turha säätäminen ja kiemurtelu todennäköisesti jäisi kokonaan tai ainakin vähemmälle.  No, aika näyttää mitä tästäkin kaksikosta tulee.



Siinä olikin sitten minun heppoihin liittyvä osuus tästä postauksesta ja ajattelin esitellä teille pari hassua banneria, jotka lomalla tässä tein. :)


Our Journey-blogi kirjoittajan omin sanoin.
"Hei ! -97 syntynyt tyttö pohjois-satakunnasta kertoo valmentautumisestaan Saksassa hevosensa kanssa ja hevosenhoitajan arjesta. Tervetuloa lukemaan, blogi on juuri aloittanut !


Life is too short to wait on toisen näistä kahdesta Saksaan matkustaneen tytön blogi. Kirjoittaja, Suvi, on minun luokaltani Ypäjältä ja itseasiassa samasta kämpästä. Huonetoveri hän ei sentään ole, vaikkei minulla mitään sitä vastaan olisikaan. Olen kuvannut häntä hevosineen useasti ja esimerkiksi bannerissa olevat Sorbin (rautias) kuvat olen ottanut. :) Innolla venaillaan mitä tuloksia siellä Saksassa syntyy ja toivotaan, että hän vielä palautuu Suomeenkin!
"Blogin takana on -97 syntynyt tyttö, joka kertoo Saksassa valmentautumisesta oman hevosen kanssa ja hevosenhoitajan työstä. Sekä myöhemmin oman varsan kehityksestä."

Kaksikko siis vuoden vaihteessa lähti hevosiensa kanssa Saksaan Suvin kummeille valmentautumaan ja kai vähän töitäkin tekemään. Let's see mitä tulevan pitää ja muistakaa liittyä heidän lukijoikseen - ja minunkin tietysti jos et sitä vielä ole. ;)

5 kommenttia:

  1. Tosi hienoja noi bannerit :o osaisimpa itekkin tehdä yhtä hienoja :)

    VastaaPoista
  2. Teetkö muuten bannereita ihan muutenkin ? On meinaan aivan upean näköisiä nuo ja itse tällä hetkellä todenteolla etsin banneria. :)
    http://powerjalaura.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti minulla ei ainakaan toistaiseksi ole aikaa tehdä bannereita, mutta kiitos kuitenkin. :)

      Poista
  3. Hei, kyselisin samaa kuin laura, eli teetkö tilauksesta bannerita? Olen tässä väsäillyt tallille kotisivuja bloggeriin ja alkavat jo olemaan hyvällä mallilla. Haluaisin sinne vain jonkun hienon bannerin, ja nämä sinun tekeleet ovat upeita :) Kesken erisiä sivuja pääset tästä kurkkimaan, anttilanravitalli.blogspot.fi
    Minuun voi ottaa myös yhteyttä sähköpostilla, evvu@windowslive.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti minulla ei ainakaan toistaiseksi ole aikaa tehdä bannereita, mutta kiitos kuitenkin. :)

      Poista